- Home
- Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
We hebben voor je de meest gestelde vragen verzameld en beantwoord om u snel en efficiënt te helpen.
Kan ik ook buiten openingstijden aankomen?
Kan ik ook buiten openingstijden aankomen?
Ja, wij verzoeken u dan vriendelijk om tijdens onze openingstijden telefonisch of per e-mail door te geven dat u aankomt buiten de openingstijden. Op deze manier kunnen we samen de details van de sleuteloverdracht bespreken.
Kan ik ook voor openingstijden van de receptie vertrekken?
Kan ik ook voor openingstijden van de receptie vertrekken?
Dit is zeker mogelijk. Gelieve de vakantiewoning verlaten zoals beschreven in de huisregels. De sleutel kunt u deponeren in de witte brievenbus bij de receptiedeur.
Ik heb een storing buiten openingstijden van de receptie, wat moet ik doen?
Ik heb een storing buiten openingstijden van de receptie, wat moet ik doen?
Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar voor noodgevallen. Wanneer er een dringende storing is die niet kan wachten tot de volgende dag kunt u bellen naar 055-3781793. Er is altijd iemand om u te woord te staan en (telefonisch) te helpen.
Wat zijn de aankomsttijden en de vertrektijden?
Wat zijn de aankomsttijden en de vertrektijden?
- De aankomsttijden zijn vanaf 15:00 uur.
- De vertrektijd is voor 10:00 uur.
Is een late-check out mogelijk?
Is een late-check out mogelijk?
U kunt een late check-out alleen aanvragen bij de receptie van het vakantiepark.
een late check-out kan niet van te voren worden bijgeboekt. Dit in verband met de planning van de schoonmaakpartij op het park.
Wenst u een late check-out? Kom dan even langs bij de receptie om te kijken of er een mogelijkheid toe is. Een late check-out is niet mogelijk tijdens schoolvakanties en feestdagen in verband met drukte.
Is het mogelijk de reservering bij aankomst te betalen?
Is het mogelijk de reservering bij aankomst te betalen?
Nee, het is niet mogelijk om de reservering bij aankomst te betalen. Wij verzoeken u vriendelijk om de boeking voorafgaand aan uw verblijf te betalen.
Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?
Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?
- iDEAL
- Krediet- en debetkaarten
- PayPal
- Apple Pay
- Klarna Betaal nu.
- Bancontact
- Overboeking
- KBC/CBC Payment Button
- Belfius Direct Net
Kan ik mijn boeking annuleren?
Kan ik mijn boeking annuleren?
Het annuleren van je boeking is mogelijk, maar er zijn kosten afhankelijk van de periode vóór je incheckdatum:
- Meer dan 3 maanden voor incheck: 15% van het totaalbedrag
- Binnen 3 tot 2 maanden voor incheck: 50% van het totaalbedrag
- Binnen 2 maanden tot 1 maand voor incheck: 75% van het totaalbedrag
- Binnen 1 maand voor incheck: 90% van het totaalbedrag
- Annulering op de dag van aankomst: 100% van het totaalbedrag
Voor een volledige toelichting, raadpleeg artikel 6 van de RECRON-voorwaarden.
Welke betaalmogelijkheden zijn er in de receptie?
Welke betaalmogelijkheden zijn er in de receptie?
U kunt in de receptie betalen met PIN en contant geld.
Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?
Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?
Ja dit is mogelijk. Bij het reserveren van uw vakantie kunt u dit aanvinken.
Vind hieronder de voorwaarden.
Verzekeringsafspraken kortlopende annuleringsverzekering KAV2023-09
Verzekeringskaart kortlopende annuleringsverzekering KAV2023-09
Mag er op het park worden gebarbecued?
Mag er op het park worden gebarbecued?
Ja, barbecueën is toegestaan op het vakantiepark maar alleen met elektrische barbecues. Op last van de brandweer is het niet toegestaan om open vuur te maken.
Is er een supermarkt op het park aanwezig?
Is er een supermarkt op het park aanwezig?
Er is geen supermarkt aanwezig op ons vakantiepark. Naast ons vakantiepark vindt u een kleine camping-supermarkt.
- Hoenderloo - Supermarkt Spar (ca. 2,5km)
- Beekbergen - Albert Heijn (ca. 8,5km).
- Apeldoorn - Dekamarkt, Albert Heijn, Aldi en Lidl (ca. 15km).
Is er een laadstation voor elektrische auto's aanwezig?
Is er een laadstation voor elektrische auto's aanwezig?
Ja, er zijn twee laadstations voor elektrische auto's aanwezig vooraan op het park.
Is er wifi op het park aanwezig?
Is er wifi op het park aanwezig?
Ja, er is wifi in de vakantiewoning aanwezig. In uw vakantiewoning staat een eigen modem.
Wat zit er in een bedlinnen, - handdoeken- , of keukendoekenpakket?
Wat zit er in een bedlinnen, - handdoeken- , of keukendoekenpakket?
- Het Bedlinnenpakket bestaat uit een eenpersoons hoeslaken, dekbedovertrek en kussensloop.
- Een Handdoekenpakket bestaat uit een handdoek en een badlaken.
- Een Keukendoekenpakket bestaat uit een keukenhanddoek en een theedoek.
Kan ik fietsen huren op het park?
Kan ik fietsen huren op het park?
Ja, u kunt fietsen huren op het park. Voor het huren van een fiets kunt u terecht bij de receptie. Het huren van een fiets gaat op aanvraag.
Mag ik roken in de vakantiewoning?
Mag ik roken in de vakantiewoning?
Nee, roken is niet toegestaan in onze vakantiewoningen. U kunt wel buiten roken, bijvoorbeeld op het terras of in de tuin. Wij verzoeken u vriendelijk om sigarettenpeuken in de daarvoor bestemde asbak te deponeren.
Kan ik bij de vakantiewoning parkeren?
Kan ik bij de vakantiewoning parkeren?
Ja, u kunt bij de vakantiewoning één auto parkeren.
Welke koffiemachine is in de vakantiewoningen aanwezig?
Welke koffiemachine is in de vakantiewoningen aanwezig?
In onze vakantiewoningen is zowel een filterkoffiezetapparaat als een Senseo aanwezig.
Is er wifi in de vakantiewoning aanwezig?
Is er wifi in de vakantiewoning aanwezig?
Ja, er is wifi in uw vakantiewoning aanwezig. In uw vakantiewoning staat een eigen modem.
Hoe groot zijn de bedden in de vakantiewoning?
Hoe groot zijn de bedden in de vakantiewoning?
De bedden in de vakantiewoning zijn 80x200 cm groot.
Zijn er in de vakantiewoning hand- en/of theedoeken aanwezig?
Zijn er in de vakantiewoning hand- en/of theedoeken aanwezig?
Nee, hand- en/of theedoeken zijn niet standaard aanwezig in de vakantiewoning. U kunt er echter voor kiezen om deze extra toe te voegen aan uw reservering.
Zijn huisdieren toegestaan?
Zijn huisdieren toegestaan?
In de meeste van onze vakantiewoningen zijn huisdieren van harte welkom. Geef bij de reservering aan dat je een huisdier meeneemt; er is ruimte voor maximaal 2 huisdieren per accommodatie.
De kosten bedragen €6,50 per huisdier per nacht. Om de vakantiewoning netjes te houden, vragen wij jouw medewerking: huisdieren mogen niet op banken, stoelen of bedden. Bedankt voor je begrip en medewerking. We kijken ernaar uit om jou en je huisdier(en) te verwelkomen!
Moet mijn hond aan de lijn op het vakantiepark?
Moet mijn hond aan de lijn op het vakantiepark?
Ja, uw hond moet aangelijnd zijn op het vakantiepark.
Mag ik mijn hond uitlaten op het park?
Mag ik mijn hond uitlaten op het park?
Ja, u mag met uw hond aangelijnd over het park lopen. Als uw hond zijn behoefte doet, verzoeken wij u vriendelijk om dit zelf op te ruimen. Op het park zijn meerdere prullenbakken beschikbaar waar u de zakjes kunt deponeren. Gratis poepzakjes zijn verkrijgbaar bij de receptie.
Is je vraag niet beantwoord?
Vul dan ons contactformulier in en wij nemen contact met je op
Swipe opzij voor meer foto's →